vrijdag 1 augustus 2014

Dag 8 (+12) Dag 5 (-12): vrijdag 1 augustus

Things we never hear:
Is er een vod? Wat eten we? Is't lekker wat we gaan eten? Mag mijn handdoek ook eens in de miniwash? Mag ik een plakker? Mag ik een plakker? Mag ik een plakker? Mag ik nog een plakker? Heeft er iemand m'n kampmap zien liggen? Waar zijn de handdoeken? Mag ik nog een stuk? Is't met vlèès? Waar is de muggenroller? Mag ik een keer iets vragen? Heb je nog een paar schoenen? Kan je schoenzolen meebrengen? Heb je al schoenzolen meegebracht? Wanneer ga je nu achter schoenzolen? Waar is Danté? Gaat het erin plakken? Is het met de blinkende kant naar beneden? Waar moet ik dat doen? Wanneer gaan jullie om boodschappen? Tot waar komt dat internet hier? Waait het erdoor? Ister nog boter? Moeie gunder dat èn? Kunnen jullie iets doen met opgemaakte roomsaus? Moeten jullie nu echt mayonaise eten bij jullie omelet? Is Dimi nog wakker? Is Buffie al wakker? Is Benny nog wakker? Is Frederik alweer wakker? Hoe is Jens nu wakker geworden? Joran niet gespot, toevallig? Heb je #leider# niet gezien? Wat is 't voor vijfde maaltijd? Is het de Processieweg in Bree, in Kinrooi of Maaseik? Of is 't hier gewoon aan 't brugsje naar rechts? Zit er een vlinder op m'n hoofd? Mag ik daar eens mee gooien? Kunnen jullie een probleem oplossen? Wie zal er met het bakkertje praten? Praat Frederik nog altijd met het bakkertje? Wat kunnen we doen met al da brood? Wat hangt er hier aan m'n voet? Mag ik een bassin? Hoeveel is 't voor een gebroken tas? Wil je in ons kapsalon komen zitten? Willen jullie dat lijk dan dragen? Hoe zet je dat hier aan? Mogen we onze crèmetjes in jullie diepvries steken? Mogen onze meisjes hier even schuilen? Waar wonen muggen dan eigenlijk? Ken je nog vuile moppen? Hebben jullie een trekhaak?

Met de koks verder alles goed.

Eet je gin stuutje mee?








3 opmerkingen: