maandag 4 augustus 2014

Dag 10 (+12) Dag 7 (-12): zondag 3 augustus

De laatste dag.... Het voelt zelf een beetje vreemd.

Het is zit er op, het is gedaan. Om 11uur konden alle gastjes naar huis toe gaan. Na een ferme rit kwamen we rond15u30 aan het station in Brugge aan. Wat waren de gastjes maar al te blij om hun lieve mama en papa terug in de armen te sluiten.

Als ik terugkijk op het kamp dan mag ik die zeker als geslaagd beschouwen. Alle gasten hebben zich super geamuseerd. Iedere dag opnieuw werden ze ondergedompeld in de wereld van Camping Roikin. Vol spanning volgden ze het verhaal op de voet mee en waren ze vol verlangen naar wat komen zou.

Ook konden ze zich van 's ochtends tot 's avonds  volledig geven in de spetterende activiteiten die de leiders met veel liefde hadden voorbereid, iedere dag opnieuw. En dit is waarvoor we het doen. De koks amuseerden zich weer te pletter, en volgens mij beseffen we maar al te goed wat we aan hen hebben.

Zelf heb ik vooral veel bijgeleerd. Ik heb leren delegeren en organiseren,  maar vooral.... ons amuseren met de gasten en met een pracht van een leidersteam! Het weer zat ons mee, de sfeer zat goed en we kunnen al niet wachten tot volgende jaar.

Groetjes
Joran Timmerman (Bondsleider KSA Spermalie)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten